tisdag 6 april 2010

Åter på jobbet

Japp idag var man inte pigg när kl ringde 05.20!!! Matilda ville absolut INTE stiga upp. Hennes första kommentar idag var - Jag önskar att mamma & pappa var pensionärer!!!!!!!!!!! Tja idag önskade nog jag det med! Tänk om det kunde vara jag som hade vunnit dom där 215 miljonerna DÅ hade jag nog sagt upp mig med omedelbar verkan!! Tänk vad skönt att jobba som timanställd och bara kunna jobba när man kände för det, och ändå veta att man inte behövde bry sig om pengarna och vända å vrida på varenda krona. Ja ja vad e väl en bal på slottet!!! Men drömma kan man ju få göra. Just nu är Agnes på travskolan, Amanda i stallet , Stefan är med Agnes och jag å Matilda ska snart fixa kvällsmat. Så ha en trevlig kväll allihop för det ska jag det e ju Tisdag så kl 21 är tv:n MIN!!!!

Inga kommentarer: