torsdag 1 april 2010

sköna ledighet

Gårdagen började ljuvligt. Agnes och Matilda gick till sina vänner direkt efter frukost, så då var det bara att tvätta alla golv, mmmm visst luktar det underbart när allt är ny städat!! Bakade ett bröd, och läste tidningen medans kaffet bryggdes. Amanda & Amelia sover som vanligt typ halva dagen... Var ute och sopade lite och fick undan lite grus å skit som legat gömd under snön, som sagt det som göms i snö kommer fram i tö!!!!!
Amanda sov hos Amelia, Agnes & Matilda hade varsin kompis som sov här. Allt gick jätte bra tills Agnes väckte mig kl 01.00 och sa att hennes kompis ville hem. japp det var bara att stiga upp å ringa hennes föräldrar och meddela att jag kommer hem med henne. Lite pinsamt att ringa så sent, men vad gör man om man inte lyckas att övertala.
När jag kom tillbaks så blinkade Agnes med sina ljuvliga blå, lade huvudet på sned och sa - visst hade det varit skönt att sova jämte mig inatt mamma. HM man smälter som is under varmvatten så givetvis kröp vi ner tillsammans och somnade om under mitt täcke

Inga kommentarer: