lördag 10 april 2010

Rubrik torka!!

Veckan har bara sprungit iväg ,jobb jobb jobb.
igår Var Stefan på Hockey så vi skulle ha tjej kväll hemma. Barnen fick bestämma fredagsmys maten så det blev tacopaj mmm det var jätte längesedan vi åt det. Amanda hade en kompis som sov över. Efter ett tag kom det över 2 st andra tjejkompisar till Amanda. man vet inte om man ska skratta eller gråta när man hör dessa "fjortisar"... Tja mest blir det nog skratt,man börjar att tänka tillbaka på allt fnitter, killar och bus. Tänk ibland kan man nästan komma ihåg känslan av när man stod och fixade sminket och håret för att sedan möta upp Linda och kanske lifta till Lysekil.. Vilket absolut inte Amanda får göra (lifta alltså) fast jag tror inte att "dagens" ungdomar gör det eller e det bara jag som är blind??? Jaaaa du Linda mycket kul har vi haft.
Jag stoppade Agnes & Matilda i säng efter solsidan som även älskas av barnen.. Själv hamnade jag i sängen kanske vid 23.30. Stefan hade sagt att han skulle bli tidig hem ikväll eftersom han inte har tid att sova bort hela Lördagen.
HAHAHAHAHA Kan meddela att min man ramlade in i vårt hem kl 04.30 i morse. Men som sagt han har inte tidatt sova hela dagen så gissa vem som ska blåsa i trumpet och spela väldans hög musik idag JO JAG!!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hehe, ja du , mycket roliga hyss har vi hittat på!